Saknar dig mer än vad du tror

När klockan ringde imorse kände kroppen verkligen inte för att vara i vattnet i sisådär fem timmar.

Snörade på mig skorna, tog musiken och sa godmorgon till solen, skogen och de ulliga ankungarna vid vattnet.

Nu börjar det äntligen bli sommarvärme i luften så när jag svettig och varm kom hem kändes simskolan genast mer lockande. :)

Det är alltid kul när vi väl kör. Värst innan. Vi har så duktiga elever på skolintensiven. De kämpar o sliter varje lektion. Deras bagage varierar men jag får perspektiv på verkligheten när jag pratar med dem.

När Jennie o jag har våra småttingar på intensivsimskola vill vi slita av oss håret, skratta ihjäl oss och krama sönder dem om vartannat.

Vi råkade säga ja till att ha 18 ungar i röda gruppen istället för 13.
Kaos är enda ordet.
De älskar vatten iallafall, det är ett som är säkert.

Iförrgår blev Jennie o jag pussdelfiner för att "jaga" upp ungarna ur bassängen varpå en av grabbarna rusar mot mig, slänger armarna om halsen på mig och skriker "PUSS" så pussar han mig rakt på munnen o sedan i hela ansiktet medan jag skrattar ihjäl mig.
"Jag är tjejtjusare!"

Knasiga underbara unge.
Så mycket kärlek. ❤

Det känns som att jag bara jobbar o sover just nu men jag mår bra.
Oroväckande bra. 
Det enda och värsta är att jag saknar dig så det gör ont. 
Jag saknar dig mer än vad du tror.
Vi brukade ju prata o ses varje dag.

Jag önskar att det gick dagsturer till Matanana.
Ska försöka ringa i helgen.
Drar mig lite för jag tror jag kommer börja gråta och då blir det liksom ännu värre.

Ikväll ska vi fira. Två "torra" lediga dagar efter alla tusen timmar i vattnet.
Musslor o pommes.
Har du haft en bra vecka?
Ring någon du saknar i helgen.
Så de vet.
Vet att du saknar dem mer än vad de tror. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0