Only love can hurt like this

Det jag gillar med Spotify är att jag ofta hittar ny musik när jag söker efter något jag redan
känner till och gillar.
Sökte på "only love" låten som Ben Howard sjunger och hittade "only love can hurt like this".
Gillade tempot och tänkte jag skulle ha den som stretch på vattenjympan och vattentabatan.
 
Några dagar senare kom Bodypump94. Musiken och koregrafin vi ska köra nu tre månader framöver.
Gissa vilken låt de valt till nedvarvning?
"Only love can hurt like this" SÅKLART :)
 
Jag är alltid lite negativ när den nya musiken kommer.
Borde jubla, klappa händer och känna "Yes nu kör vi!"
Nejnej.. Inte jag inte. Jag tycker alltid att musiken är skit. Tråkig, skrällig eller svår att följa.
Till en början.. :)
Såfort jag lyssnar in mig lite och ger den en chans så växer den.
"Men den här va kul! Den här låten va bra!"
Samma sak varje gång.
 
Körde fyra nya låtar i onsdags. Utfall. "HEJ RUMPA" Ajajaj igår och idag.
Träningsvärk är lyxproblem.
Det andra är värre.
 
 Ledig idag.
Ska på behandling med ryggen. Skönt.
Umgås med vänner.  
Jobbar i helgen och på måndag börjar simskolan för de eleverna som inte klarat kravet för simning och därför riskerar att inte få godkänt i idrott.
Älskar att ha de lektionerna. Det blir så himla på riktigt.
Barn/ungdomar som kommer med rädslor, problem eller som bara inte fått chansen på riktigt.
Ofta får man en speciell relation till varandra i sådana grupper och det är underbart.
 
Längtar till jobbet på måndag men ska njuta av min lediga dag idag
och sedan ge järnet på mina pass i helgen. Ni är välkomna, jag bjuder! :)
 
Vet ni förresten att min pojkvän har ett nytt album?
Min pojkvän Ed Sheeran alltså.
Tur att kärleken är ömsesidig, lite gammal för att ha en kändiscrush va?
Skitsamma! Lyssna :)
 
Personligen gillar jag "So" och "Let it out" mest för tillfället.
 
Puss på dig underbara varelse.
 
 
Får mig alltid att skratta högt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0