När det blir sådär jäkla bra helt enkelt

"Har du en rolig kväll?" 
"Jag vill bara stoppa tiden nu"

Det var det enda jag kände när mina faddrar frågade mig om jag hade roligt igår.

Jag ville pausa allt.
Ville aldrig sluta titta på min vackra glittrande mormor när hon höll låda på andra sidan lokalen.

Ville inte sluta bugga med min fina bror, pappa och barndomssyster.

Ville frysa det enkla i det fina att sitta i min älsklings knä och äta tårta o dricka kaffe medan bandet spelade.

Ville hålla kvar mina vänner och känslan bara lite till.

Vid såna tillfällen kan jag nästan bli ledsen och börja gråta.
För det är så fint och värdefullt att jag är livrädd att det ska ändras.

Den här helgen har varit allt jag tillslut önskade.
Min familj o mina vänner i samma lokal, fylld med skratt, dans och kärlek.

Vi bubblade jacuzzi i fredags och tränade i garaget med vindunkar igår morse före frukost.
Vilken födelsedagsmorgon!

Martin och jag kalasade på kaffe och glasskrämfyllda sockerbullar från bageriet i Grebbestad medan regnet strilade utan brådska.

16 pers i pappa och Millis hus.
Omringad av de finaste människorna hela helgen så känner jag mig glad och ledsen på samma gång.
Nära till både skratt o tårar.

Kanske är för att jag är trött.
Kan ju vara en 30 års kris..?
Känns inte så åldersrelaterat dock.
Mer det här med att vara i nuet.

Tror att jag lyckats bra med det
hela helgen och det både tar och ger mkt energi.

Mormor och Martin dansade en dans och det värmde så mycket. 
En ganska ny kärlek och min bästa mormor som alltid funnits där dansade och det var så fint.

Maximus och jag skålade med bål, min morfar gick runt och visade bilder från när jag var tre för alla han såg, Tesan och jag hörde "Tommy tycker om mig" och fick Flashbacks från när vi som små stod på hennes skrivbord och mimade järnet.

Mitt i allt sitter ett stort gäng som åkt från Sthlm för att dela ögonblicken med mig.

Så svaret på huruvida jag hade en bra kväll eller inte var enkelt.

Min dag och kväll var helt fantastisk och jag vill minnas varje sekund för evigt.

Hoppas ni alla vet hur mycket det betyder för mig att ni var där.





Träning och bad efter ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0