4 månader och 3 veckor...

Hm, tja man kan ju säga att optimisten har talat! För om 4 månader o 3 v sitter jag och Martin på flyget till NY och efter ett par dagar där drar vi vidare mot costa rica för att sedan backpacka runt i centralamerika 5 v. ska bli sjukt kul att åka med Martin även fast det kommer bli lite nervöst. Det mesta kommer hänga på mej, till en början i alla fall eftersom han inte e så insatt i resandet. spanska, teckenspråk e det som kommer användas mest tror ja men hoppas att man kommer bli lite förstådd av ortsbefolkningen ialla fall! haha... längtar...

Fast det känns bra att det ligger en bit fram i planeringen för just nu är det väldigt mkt i mitt liv och runt omkring känner jag o jag har inte jättebra koll på läget men allt ordnar sej nog, det brukar det ju göra.

Nu har ja ialla fall fått min historie bok så pluggandet har börjat o kommer vara mitt typ enda intresse efter jobbet en månad framöver. Det som känns tungt e inte hur mkt ja ska plugga in på 4 v utan att jag måste klara allt ensam, läser man privat eller på distans har man ju alltid nån att fråga eller som hjälper en när allt kör ihop sej. jag har bara mej själv att lita på + datumet då allt ska vara klart för skrivning, muntligt prov + inlämning. Men det SKA gå, det finns lixom inget annat för mej nu än att klara det.

Ska plugga lite nu innan jag drar till jobbet, e egentligen ledig men sofie ska tävla med sin gymnastikgrupp så jag ska ta em för henne, det blir mkt jobb i helgen och det e bra för pengarna behövs, speciellt när jag fick typ 1000 spänn för lite denna mån. Det blev en miss så det e tur att det inte kostar att sitta hemma o plugga! =) imorn jobbar ja heldag på jobbet som vanligt o sen direkt efter ska ja servera på en fest i hallen. Så det blir la ca 18 h´s jobb den dan o sen jobbar ja 08-02 eller kanske senare på lördan eftersom ja ska jobba på melanders 20-års jubileum på kvällen. Men det ska bli jättekul oxå!! =) sova o plugga får bli söndagens projekt! 

Vore nice om man hade hunnit med lite box oxå, vart dåligt me träning det senaste.. Sist ja va på box o slog mot tränaren sa ja nåt om att det va nån grej ja inte pallade att göra o då slog hon mej i magen o skrek -"du e ju stenhård, kom igen!!" o då va man ju lite stolt o nöjd ett tag men hade ja tränat idag hade kommentaren snare varit -"ok, du börjar bli mjuk" o nästa gång -"va FAN håller du på med?" till att sluta med: -"MJUK, MJUK, MJUK!!!!" hahaha... fy det känns inge bra.. =)
skärpning där...

Nej nu ska ja borsta tänderna, det smakar MINT, gott..
Historieboken väntar... 

over and out, so long suckers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0