Teknik e skit

Nä okej nu överdrev ja en smula...

Sitter ju trots här me trådlöst internet och lyssnar på mix megapol så det vore väl lite dubbelmoral att påstå att jag inte gillar teknik men det är när det kommer till att installera skiten som jag lackar ur en smula..

Det e ju mej det e fel på som inte klarar av enklaste möjliga kopplingarna men ändå!! Lite komiskt är det ändå..

Besökte Farsta centrum imorse, claes olsson närmare bestämt och köpte mej en tv boxer. Fick förklarat hur ja skulle göra (visste att ja skulle få problem men visst lät det enkelt!?) 

Kom hem.... Fixade och trixade ett tag.. TILLSLUT (fråga inte hur) hade jag fått in 4:an ialla fall. Skapligt nöjd över att jag lyckats lite ialla fall och utan att sabba nåt skulle ja kolla sl på nätet exakt när min buss skulle gå men JAVISST bara för att ja "fixat" en kanal pajar internet för mej men ja hade brått o lämnade det bara, men det störde mej lite på bussen, att när en grej börjar funka ska den andra sluta... =(

BITTER...

Men ingen fara på taket, nu ikväll funkade det bra igen.. har ju inte kollat tv:n i för sej, den funkar antagligen inte...

DÄR har vi förklaringen... hahaha..

Nattinatt
//Antz   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0