3 months to go..

Tomas Ledin har släppt en ny låt. En låt om längtan till sommaren och hur vi ska hålla ut några v till, livet vänder i april, kom och håll om mej... håll ut!! =)

Hur kan den mannen i vad han än skapar göra känslan om sommar oslagbar? Han är underbar tycker jag och ett par av mina bästa sommarminnen är nån spelning med honom.

Sitta på en filt på en klippa o kläcka en öl, äta räkor och svepa filten om sej och känna doften av hav och salt..

Eller på en gräsplätt bland massa känslor, dricka öl och gunga till alla klassiker!!

Oj vad jag började längta helt plötsligt... hmm..

Aja, tur att tiden går snabbt och att jag har 5 v´s resande att se fram!! ;)

Tänk söndag, igen... Den FÖRSTE.. Ja det är ju ny månad igen, galet..

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0