Efter forvantan

Jag hade en viss kansla for New York innan jag kom hit. Vad grundar man dessa kanslor pa da? Jo efter filmer, serier och vad man hor andra beratta. Jag alskar ju "you've got mail" och hoppades val pa samma NY-feeling som ges i filmen, eller i "Vanner" skapas ju en annan typ av NY-feeling.

Jag maste erkanna att jag upplevt lite av varje dessa dagar. Nar vi gick over Brooklyn brige igar kande jag bara wow, I love NY och leendet bara satt klistrat, kandes precis som det ser ut i filmer man sett. 

POSTIVT resultat!

Nar jag gick i Central Park kandes det, bra... trevligt och bra men ingen AHA upplevelse som ja trott.. 
Starbucks e alltid starbucks men var mkt trevligare i Aussie, NZ och Japan,,, konstigt men sant, detta var ja dock lite forvarnad pa men ialla fall..

Lite NEGATIVT resultat..

Men over lag, som sagt: I LOVE NEW YORK

Kan latt tanka mej att bo har ett tag, men inte just nu, inte redo att lamna mitt Sthlm for denna storstad riktigt annu, mamma andas ut!! =)

Men det ar en viss kansla att ga pa dessa gator o kanna pulsen, dofterna, ja ALLT... 

Konstiga ting som jag blir sa glad av o uppskattar, ett bevis pa hur olika vi syskon kan vara, men anda tycka sa mkt om varann o faktiskt ha det ganska kul emellanat! =)

Nu ska vi till Empire state building o ikvall ska vi se "Lejonkungen" pa Broadway!!

See you soon//
Antz 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lägg av!! Såg du också Lejonkungen den 27:e? Det gjorde vi med!! Jag letade efter dig där ju!! Vi satt på tredje raden, i mitten. Var satt ni??

2009-03-02 @ 10:54:59
Postat av: Helena

Oh va jag älskar N.Y!

Fantastisk stad :)

2009-03-02 @ 11:01:25
URL: http://helenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0