Min standard

Jag fattar verkligen inte!!! Hur är det fysiskt möjligt att alltid och jag menar ALLTID ha sånt jäkla oflyt när det kommer till resor? Visst saker och ting brukar lösa sej och ger goda skratt... EFTERÅT!

Men så fort jag och resa hamnar i samma mening så måste nåt gå fel, missa flyg, inställda flyg, sena tåg, olyckor etc etc etc
Imorse kom första smällen för kommande resa. Micke (Valdez husse) frågade om vi fixat visum till NY?

Öh, nej vadå visum??? Behöver man ju inte..
"-Nya regler from 12 jan i år, måste fixa visum 3 dygn före ankomst."
Japp, där sket det sej direkt!! BRA att man som resenär blir informerad!!

Så det var bara att skynda hem o försöka styra upp kaoset. Nu är visumdelen ordnad. Om vi blir insläppta är en helt annan fråga, som inte besvaras förens vi står där..

kul jul...

Men varför inte?? Ja menar det e ju ändå en så klassisk "Annie-grej". Just därför tänker ja nu efter lite bitterhet tackla det på typiskt Annie-vis! Ta det me en nypa salt, rycka på axlarna och ta det som det kommer.
Nu har jag gjort vad jag kan och nu är det bara att hoppas på det bästa!

Mkt snö i huvudstaden då, en grej Sthlm verkligen inte kan hantera! haha..
Pappa, Martin, Valdez och jag har gått runt Brunnsviken o sedan åt vi våffelbuffé i Hagafortum restaurangen. *Mums*

Sen växlde vi pengar på forex och jag jobbade mitt sista pass på nåra v! =)

Nu har ja packat lite av mina prylar, imorrn går flyttlasset till Sköndal, sen blir det städning av dammig lya för att till sist dra till Ök på middag!! Sista måltiden i Sverige på ett tag, haha.. Längtar...

Men nu är ja trött, lite grinig... (Hatar att packa, vill inte flytta mer nu...)

Nattinatt på er alla godisbitar!!

(blir ett litet sista blogginlägg före resan imorn antar jag...)
//Antz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0