Ta bort människan

Jag skojar inte nu, VEM FAN har nånsin sagt att den där hyndan som leder melodifestivalen på något litet vis skulle vara något som ens visar tillstymelse till att vara rolig!? Hon liknar och påminner sjukt mkt om den där elaka hon-hyenan i Lejonkungen!!

Det är inte likt mej att vara såhär brutal mot någon specifik person men den här människan har jag fått rysningar av sedan första gången jag såg henne med hennes jävla fiskläppar och kassa humor på parlamentet!!

Vem på TV4 har hon mutat???

Petra NÅT ja så var det ja!! Nä ja säger då det, va hände med Sveriges nöjesvärld den dagen hon entrade...??

Slog på Melodifestivalen lagom tills det var två bidrag kvar, bra jobbat.. *ler*

Det är ju tyvärr inte samma känsla som när man var liten, då älskade jag melodifestivalen och idag bryr jag mej typ inte, tyvärr får jag väl säga för jag skulle verkligen vilja vara intresserad av det och jag tänker typ varje år att "i år då jävlar ska ja bli ett schlager-freak" Men icke..

Nu när Petra jävla slynan syns i rutan hela tiden vill jag verkligen inte stötta!!

Men grabbarna i E.M.D hade ja velat sett, där hade man ju inte bangat!! Inte en chans!! =)

Borde verkligen börja packa... suck.. Imorrn kommer Papps & Martin & vi ska dra ut första lasset till Sköndal & själva grejen underlättar ju om jag har packat nåt att ta med.. =/

So Long gott folk!!

//Antz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0