Valdez tid...

Kallt kallt... Men väldigt fint!!
- grader och rosa himmel var vad som mötte mej vid djurgårdsbrunn imorse när jag var ute och gick! Nice..

 Mina skoskav har börjat ge med sej och det är så härligt!! '

Helt ärligt, skoskav måste ju vara bland det värsta som finns?!
Inte i världen såklart men av dessa vardagliga svensson problem menar jag..

Har hämtat Valdez så jag har ätit frulle med en suktande kompis tätt intill, vi delade dock på en banan. Det var så kul när jag mötte Micke och Valdez förut så kände han igen mej så fort han såg mej och började dra mot mej och blev jätteivrig!!

Hoppas det var ett bra tecken!? =)

Idag ska vi gå till Liljeholmen där Thomas jobbar på veckorna. Vi ska träffa honom där och luncha. Ska bli jättekul, har ju inte träffat honom sen vi fikade i G-town i april förra året! Shit, Katastrofdåligt helt klart!!


Vet inte riktigt hur lång tid det tar att gå dit med honom men vi ger oss nog iväg efter 10 så vi slipper stressa, tidsoptimist som jag är slutar det väl med stress ändå...

Fattar verkligen inte hur jag aldrig kan lyckas lära mej att passa tider bättre eller att jag inte alltid kan hinna med allt på samma gång! Jag brukar sällan bli väldigt sen men antingen kommer jag med två min marginal eller en min försent...

INTE OKEJ!!    

Jag vet, jag vet... Kanske lär jag mej en vacker dag....? (ett plus måste ju ändå vara att jag är medveten om min dåliga vana?) ler...

Hare ballt, klä er VARMT!!

//Antz  

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en underbar helg darling. Super mysigt verkligen! Tror ja börjar ändra inställning till Stockholm faktist. De är mycke mysigare än vad man tror. De är klart att de blir stor skillnad när någon som bor där kan guida runt en;P I stället för att stråga runt på alla turist ställen. Och att du bor där är största aneleningen till mysfaktorn hehe. Va skönt att sko skaven börjar ge sig. Såg rätt illa ut ett tag ändå. Nej nu ska ja i väg till jobbet och bli rånad av zigenare haha " blev typ de i går" pusssssssssssssss

2009-02-03 @ 12:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0