En ny väg tar vid där en annan tar slut...

Efter ett mindre sammanbrott på min dator och dess tagentbord försöker vi på nytt...

När det gäller tekniska prylar har ja verkligen 0 tålamod!!! skumt ja som jobbar med service och väldigt sällan blir irriterad på kunder eller så..

jaja, jag blir hellre bitter på tekniken än människor! =)

Just idag står jag mer eller mindre mellan två jobb.. Igår gjorde ja sista dan på tysta... känns helt rätt på samma gång så skulle jag ljuga om det va helt lätt att säga hej då till allt.. Goa människor, tryggheten för att inte tala om FRUKOSTEN
shit alltså..

Jag fick ett fint kort o en present av jobbkompisarna o flera kunder väntade på mej efter lunchen för de visste att jag slutar och ville säga hej då o önska lycka till.

Som sagt... allt sånt lämnar mej inte oberörd precis... kommer sakna kunder o kompisar massor men som Anders sa när vi kramades igår, detta är inte slutet, jag kommer ju jobba extra och hälsa på mm. Så det komer bli bra, det vet jag..

Nya jobbet imorn, centrumplaceringar.. har ingen speciell tanke inför det. Ser det mest som ett hjälp att ta klivet bort och transportsträcka till målet, polisskolan!! =)

Idag är jag såå seg, inte speciellt trött, trots minimum sömn senaste dagarna.. i och med nystarten imorn börjar mitt nya liv! haha.. jag ska försöka få in lite fler sovtimmar i veckan.

Hört att det ska vara bra.. =)

Nej nu ska ja ta mej samman och gå till simhallen, sköööönt!!

over and out...  


Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0