Glassbåt... Lika gott som för 13 år sedan!!

Ibland är det riktigt skönt att komma hem till ett "hem", ni vet katt, familj, ja ett hus där man vet och känner att det finns en historia bakom. Drog me mej Ello på ett boxpass idag, ello skakar fortfarande i armarna och jag vet att träningsvärken jag kommer ha i övermorgon inte är en lek.. =(

Men passet va kul och hungern efter middag var inte nådig heller, tur att Staffan gjort urgod lax m rostade rotfrukter o sås till!!! mums...

Ello har ju jobbat på hemglass o glassbåten e ju en gammal klassiker och favorit. Tyvärr dyker den inte upp alltför ofta i "personalens ta hem" frys men för ett braaaaa tag sen dök en upp o den snodde ello med sig för min räkning. Men tillfället att äta den har aldrig riktigt infunnit sej, förens ikväll! Va grymt gott!! Glassbåt m kaffe efter ett hårt boxpass, ISKALL promenad o en dundermiddag i underbart sällskap...

Det mina vänner, e va ja kallar en fulländad fredag!! =) 

                                                                                                                                             


                                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0