Heinz eller Felix???

Jag är nog antagligen ganska lik en ketchupflaska när det kommer till mitt bloggande... Inget, inget ALLT!!

(Personligen tycker ja bäst om felix... om vi ska gå in på detalj alltså!)

Kände bara att jag var tvungen att få ur mej lite positiv energi efter yogan!! Där snackar vi verkligen lite som ger otroligt mycket. Lite är väl kanske fel att påstå att man gör. Det är faktiskt ganska jobbigt vissa grejer. Fysiskt och Psykiskt. Mitt största problem är koncentrationen. Jag svävar gärna bort och glömmer bort andningen mm men det går framåt.

Höll dock på att somna under avslappningen mot slutet! =)
Men nån hann före och världens snarkning utbröt!! Stackarn... Men det fick mej att vakna.

När jag kom till yogan och upptäckte att jag som vanligt glömt mitt lås kom jag på vad jag mer glömt.. Mitt te som jag gjort och satt på bänken medans: "jag ska bara...." och sen fastnade jag ju i bloggen, vips hade jag bråttom och kvar stod teet!

Var säkert väääl tilldraget när jag kom hem ialla fall och det ska ju vara bra säger dom!! *hehe*

//Antz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0