Stolt dotter!!

Ikväll har min pappa och deras revygäng premiär för årets uppsättning! Alla föreställningar är utsålda sedan länge och jag blir lika stolt varje år.. 

Dom gör detta ideellt (hur fan stavas det där ordetn någon!?) och jobbar med skrivandet från sept.

Jag minns första året han var med, vad kan jag varit..? typ 12 -13 nånting.. skämdes så jag trodde jag skulle gå sönder!
Hur kul är det när pappa kommer utflygandes i stor gul fågeldräkt, hoppar runt och skriker OJOJ OJOJ!!!

haha.. nu himlar jag bara, ler litegrann och i hemlighet så är jag stolt som en tupp.

Märkte fort att det inte fanns andledning att skämmas, han gör succe år efter år och har blivit lite av en publikfavorit. Det  är inte bara jag som säger så för att han är min pappa faktiskt =) 

Häromdagen var han med i lokalradion och tidningen nämner honom varje år med fint beröm!!

Shit papps vad ja skryter om dej!! =)

Tyvärr missar jag att se dej live i år igen och det känns lika bittert varje gång. Jag hade varit jättebesviken om jag skulle stå på scenen och du gång efter gång missade... Förlåt mej för detta... Men jag ska tänka på dej och hålla tummarna!

Tänk bara på att inte ta en glögg innan... =)

Puss på dej bästa pappsen!!


/// stolta skruttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0