Onsdag idag, torsdag imorn..

Idag efter jobbet var det dags att återgå till vänstersvängrutinen.. (va fan jiddrar hon om nu tänker ni säkert) Jo v.s.rutinen innebär att man tar vägen om postfacket innan man går in i lägenheten!  Vad jag vill konstatera med detta är att helger och röda dagar är över nu och allt börjar återgå till det "normala"!

Tack för detta höll jag på att säga, ja menar visst är det nice med helger och klämdagar men fan man blir ju såå förvirrad! jag har inte haft koll på vilken dag det är sedan tis 23 dec. Så nu är det på tiden att man börjar ha lite koll igen känner jag.


Har lite smärta i mina vader idag ska oxå motvilligt erkännas..Vi var ju i Romme och åkte skidor och snowboard igår. Det var jättekul men man var ringrostig efter att inte stått på brädan på två år! Man borde verkligen komma iväg mer och träna för det e ju såå sjukt kul!! Bästa vore ju egentligen att köra för instruktör ett par dagar för att få snitz på tekniken! Det kommer, det kommer... 

Jag åkte till Ello måndag kväll för att vara på plats + att göra matsäck mm. Som vanligt när det gäller oss två kommer vi ju inte i säng! Springer runt och fumlar och ligger och pratar timme efter timme! Helt hopplösa, alltid! I fjol när vi skulle iväg på resan skulle vi ju upp vid 05.30 och då höll vi på o stökade runt till en bra bit efter 04, bra jobbat, ingen idé att sova alls.. och lite så blev det även denna kväll men skillnaden var ju att Ello skulle köra både till och hem från Romme.

3 h sömn, max men vilken en toppendag sen, perfekt väder.. lagom kallt och inte för mkt folk i backen. I like...
Don´t like min dator ikväll dock, den lever sitt eget lilla liv verkar det som. "skrivmarkören" hoppar runt o titt som tätt stängs programmet ner! 

Vi va rätt slitna igår när vi skulle åka från Romme så det gällde att hålla igång.  Viktor,Ello och jag åkte samma bil och resten i den andra så för att hålla oss vakna pratade vi som vanligt på om allt mellan himmel och jord men ett ämne som dök upp var vilken spritsort man skulle vara om man var en flaska.. =) Ello skulle va rosévin, jag jägermiester (enligt mej) och enligt viktor o ello skulle ja va nån exotisk spritsort, hm tror på jäger ja.. 

Viktor skulle va xante tyckte jag! haha, vilket samtalsämne va?? ledde till en hel del garv och missförstånd!

Vilken spritsort skulle du vara om du va en flaska? HA...??? Tåls att tänka på..
 

Nej nu ska ja rikta min uppmärksamhettill Grammisgalan och ADAM OCH GRY Sveriges förmodligen bästa mediepersoner! =) Om jag inte var Annie eller jägermister skulle ja lätt va Gry Forsell, så jäkla skön och het oxå.
Synd att man inte kan hata henne... haha..

Godafton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0