Några stenar lättare..

Imorgon när jag vaknar är det exakt 1 månad tills jag och Martin sitter på planet till New York!
Åh, satan va skönt det ska bli!! =)

Jag ser starbucks framför mej, deras russinscones och kaffe skriker efter mej.. Hör ni??
ler.. jag HÖR! 

Hoppas verkligen vi får biljetter till lejonkungen på broadway oxå.. jag kommer sjunga deras låtar hela resan sedan, stackars Martin.. 

Jag har i alla fall löst jobbfrågan och hundvaktsdelen likaså..
Det roliga är att jag var mkt mer nervös för Lisen (Waldes ägarinnas) reaktion, jag resonerar typ såhär: jobb kan ja alltid få ett nytt men jag pallar inte att förlora chansen med den här hunden!! =( Det hade känts hemskt..

Lunchade på Tysta M idag o både Jenny och Malin skakade på sina huvuden när jag sa vad jag prioriterade högst!
haha.. fast tror inte det blev förvånade, alla har ju fått höra mitt hundtjat ett tag... =)

Anyway, berättade om mina planer för Gabriel, chefen på centum och han skulle fixa det sa han!
Har som tur e gjort bra ifrån mej hitills och Gabriel har gett mkt beröm och ville inte att jag skulle sluta så det känns bra att inte behöva hålla tyst om resan längre! haha.. sköönt..

I detta gråa känns det helt ok att tänka 5 v framåt... sol, BAD, strand, schyssta partaj o drinkar!! =)

Imorn ska jag käka frukostbuffé me Marit på vetekatten, mysigt!!

Har jag sagt att jag är besatt av frukost i alla former!?
//Antz                                                                                                                            

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0