Som en julkalender...

Ja dena här veckan känns lite som rena rama julkalendern, ni vet när man bara längtar och väntar men tiden går segt fast dagarna bara går,,, snacka om en parodox! =/

Vad jag syftar på nu är att min älskade Pippi kommer på fredag och ska vara här hela helgen!!

Å det ska bli så jävla kul och jag längtar...

Pippi har ju faktiskt ett riktigt namn oxå, hon döptes vis ett seriöst tillfälle till Anna Allebring.
Vi lärde känna varann när vi kanske var 3 år eller mindre...

Hon är en sån vän det bara finns begränsad upplaga av, att jag fått  den äran att få en av dom till min vän är ett mirakel, minst sagt..

Vi har gått igenom så himla mycket tillsammans och hade våra ljuspunkter och bråk DUSTER som små. När vi var typ 6 hade vi något vi idag minns som "2:a världkriget"! =)     Ja herre det var ett jävla liv, ofta och mycket men vänskapen var starkare och har efter det tatt sej igenom värre saker ändå och Anna har ställt upp till 200% på mej i alla lägen och hon är för mej helt ovärdelig som vän och jag älskar henne högre än livet!!


Vi skrattar som få, ringer varann och gråter (hon o mamma är dom enda jag spontant klarar ringa när jag är så ledsen) men framför allt förstår vi varann och känner varann utan och innan, det kan vara lite jobbigt ibland.

Man kan aldrig ljuga för henne. Ja tror fan den tjejen hör på ringsignalen hur jag mår!

hehe.. men jag tackar faktiskt ofta för att hon finns i mitt liv och jag saknar henne så det värker.. Vi har bestämt att bo nära varann när vi "bli stora".. Hoppas vi håller det löftet!

Jag ser fram emot helgen och vet att vi kommer få skitkul och utgången på lördag vill ja inte ens tänka på!
För det händer ALLTID saker när vi e ute!! Kul saker, KONSTIGA saker... ler..

åh, pippi miss uuuuuu...
inte ens 2 dygn kvar!

Good shit!!!

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0