Bitterljuva kvällen

Vi vet väl alla hur lätt det är att ta ut jobbiga saker eller hänga kvar i det förflutna och helt glömma nuet.. Oja, vi traskar nog samtliga på den stigen dagligen, vi VET exakt hur vi ska leva och tänka men ändå så ska det vara så förbannat svårt att följa..

Lovar att uppdatera den dagen ja själv lärt mej... om sisådär 153 år kanske.. 2162 blir det va..? hmm kan nog säkert bli ett bra år ja..

Jag och Milli gjorde ett försök i måndags när vi va på poweryoga, shit va härligt men det e ju inte rörelserna som e värsr utan att fokusera på att INTE tänka på vad man ska äta, göra eller annan skit.. Jag kan fokusera en stund o  poff så blir det kortslutning.. Börja om igen... Men det e väl själva idén me yogan iför sej och jag älskar det!

Jag skulle visa pappa lite övningar senare när vi kommit hem och herre... ja det var nog BLAND det roligaste ja sett....NÅNSIN hahaha... men ja hävdar ändå att han ska hänga med, han om nån behöver det! =)

Nu till nåt lite vildare, MINST lika kul men kanske inte riktigt lika hälsosamt, rent kroppsligt alltså... Vårt partande igår ledde till lite för många olika shotar, ren sprit och den  tog där den skulle ja... Men kul hade vi.. ja mötte emelie när hon slutat på systemet och eftersom jag låg ett par h före fick det första vinglaset följas av enbart olika shottar, gott, effektfullt men ja vet inte hur bra det va egentligen, sista shoten sved rätt bra i magen.. men men, smällar man får ta och hell yeah vi hade kul!

98 oktan på macri innebar en del sång och mkt dans (eller hopp kanske)för vår del...  =)

Tyvärr stänger de elva så efter det strögade vi runt en massam hamnade här o där, jag klättrade in på hamntoaletten via ett halvöppen fönster, ja för att det kändes som en verkligt bra o smidig idé... blev hämtad av en vakt vid en annan incident under kvällen men vi blev vänner och såna vakter gillar ja skarpt! =)

vi hade en kul kväll, vi träffade en del av kompisarna från skoltiden o tjötade en del.. Men hur kul det än va o trots hyssen vi hittade på låg det en dyster underton där och gnagde, precis som det gjort sedan ja kom ner i början av juli.. Emelie ska ju åka på lördag och ingen av oss vill det.. inte alls..

Tyvärr så är Emelie inte taggad att åka just nu och även om vi vet att hon kommer tycka det e kul när hon kommer ner är det jobbigt att se henne såhär, plus att jag saknar henne redan..

Jag vill verkligen att hon åker och att hon är lycklig men samtidigt skriker mitt ego "ÅK INTE, STANNA HOS MEJ FÖR JAG BEHÖVER DEJ JU"  men jag vet att precis som med mej har sommaren ett slut och då vill vi verkligen inte vara kvar i detta "paradisliv" vi lever när vi är tillsammas, men det gör inte saknaden mindre eller smärtan mildare....

 Så vi försökte koppla bort vetskapen att hon snart åker o ha skitkul i nuet men det e jobbigt att sitta på sjögrens o äta frullebuffé och emelie säger att " -påminn mej att ta ....... nästa gång..." 

 och nej just det, vi kommer inte sitta här på typ ett år.. den e inte kul...

Men detta har vi ju klarat förr och det gör vi ju nu oxå!!

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0