När det mesta går åt helvete

Exakt  hur kul är det att komma ner när man upptäcker att typ ingen finns kvar....? pippi e inte här, emelie åker om 1 v, folk i allmänhet har ju fullt upp med sitt precis som jag har när jag är hemma hos mej o lever i min vanliga vardag...

Resten som betyder nåt går ju bara åt helvete så just nu vull ja bara packa ihop mej och åka hem!!! Hatar att ja känner såhär idag för jag lovar att när den 17e aug står vid dörren känner ja säkert tvärtom... det verkar ju vara lite så ja jobbar,,,,

fan...Personen som snabbast kan få mej att le nu sitter typ 10000000 mil ifrån mej i jävla norrland.... Imorn kommer i för sej Linda ner fr Gbg och vi ska hänga lite i Strömstad. Blir mysigt.. snacka minnen från "daftösommaren" o italien mm,  men ändå.... just nu så känns nog "FAN"  helt rätt ändå...

Efter regn kommer solsken och det brukar ju gälla mej oxå så vi hoppas på det nu...
 
//Antz

Kommentarer
Postat av: Linnea

nusse.. jag kan få dig att le om jag kommer och rider på en gigantisk ekorre.. imorgon kanske.. på min födelsedag=) äter du nu glass i min ära imorgon? älskar dig min fagra mö!

2009-07-17 @ 18:36:43
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0