Om man ändå vore hälften

Ja, hälften hade räckt gott och väl för mitt välmående och ego....

Hälften så grym, snygg och bra som Pink!! Jag har en riktig Pink period nu... Kanske för att flera av  hennes låttexter klickar så likt med hur man själv känner.

Hon har flera gamla låtar som jag älskar men nya plattan alltså.... Hell yeah, den är fantastisk och jag kommer antagligen inte ha en aning om var jag ska göra av mej själv och all lycka och energi när vi går på konserten i Globen i november...

Jag gillar hennes förmåga att få fram så mycket känslor i en. Annars brukar det ju finnas en speciell artist eller låt man lyssnar på när man är glad, ledsen eller vad som nu känns rätt men Pink har musik som passar vilket man än vill göra. Vill man rocka loss och släppa totalt finns det låtar till det, vill man bara sitta och må bra och lyssna, japp det finns. Känner man sej ledsen eller bitter, jodå det finns matrial att hämta!!

Hon är underbar helt enkelt!!
Snygg som fan e hon oxå,ja man borde hata henne men hur skulle man kunna?!
Skulle mina baen gillat henne hade ja inte oroat mej alls, hon ser sund ut, (lite bitter ibland bara), hon står upp för sej och tar ingen skit. Gillar man henne-kul gör man det inte- so what? verkar hon tycka, RÄTT!! Precis så skulle jag ville att  mina barn kände. Ingen överlägsenhet utan tycka om sej själva, acceptera det faktum att alla inte kan älska dej men förstå att det viktigaste ör att de älskar sej själva i första hand..


För vi vet ju det sunda ordpråket, "du måste älska dej själv för att kunna älska andra!"



//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0