...........

Nu var det lite längesen igen ja.. Är det inte datorn så är det bloggsidan som krånglar med mej... ja säger ju det, datorer HATAR mej!!! På riktigt...

Jag har snabbt kommit in i livet här känner jag även om jag ännu känner mej lite ovan vid att ha tid över till att göra ingenting när ja e här.. I vanliga fall har jag ett fullspäckad schema från att jag stiger av tåget i Uddevalla tills ja sätter mej på tåget hem igen... Känner mej nästan mer lugn av att komma tillbaka till sthlm´s "stress" för den rör inte mej på samma sätt som att fara och flänga runt till allt och alla på två dagar... Samtidigt så är det ju inget alternativ att reducera besöken eftersom jag verkligen helhjärtat vill träffa alla den korta tiden jag är här. 

Hmmm... pest eller kolera brukar man säga va?

Jobbet på hotellet funkar bra men ja tror ja måste sova lite mer, sen ja kom ner har ja snittat på 4 el 5 h sömn per natt förutom natten till måndag då jag sov 7 h! Rekord!!

Igår borde jag antagligen stannat hemma och lagt mej tidigt men en spelning på Greby´s me "Joakim och joel" kändes mer lockande och när kl ringde 4 h efter jag lagt mej var jag pigg och glad med i bilen till jobbet kändes ögonlocket som cement och klister... 

Men hey allt går och så länge jag gör det av fri vilja e det lugna puckar! Ikväll vankas det brännboll på Resö! =)

Det är väldigt mkt känslor just nu... De goda i och med allt kul som händer runt mej, alla gamla vänner man pratar med här och där, för att inte tala om lyckan att bada salta bad när jag önskar..Ljuvligt... Däremot så blandas dessa med saknaden efter puff, Daniel och Sthlm... Men det som mest upptar tankarna nu är nåt jag inte helt kan styra över, frustrerande att vilja så mkt men jag vet att just nu är det enda jag kan göra är att finnas till och stötta stötta och stötta ännu mer..

Det fanns en större orsak än allt till att jag är här i sommar och det gör mej så ont att se en av de jag älskar mest på jorden må dåligt. jag tänker inte ge mej förens båten kommit i land om jag så ska bli kvar här till jul och paddla i motvind med mina bara händer...

Det har varit intensiva dagar med allt vad det innebär, mkt tårar mkt hårda ord med mjuk mening och jag hoppas att vi redan imorgon vid den här tiden har kommit en bit på väg och jag hoppas att bara genom att finnas och älska gränslöst göra allt något enklare. Ibland är inte den rätta vägen den enklaste. Då är det desto viktigare att lysa fram vikten av att kämpa mkt nu för att må bättre sedan...

Känns oviktigt med namn och orsaker men tillsammans kommer detta att fixa sej, jag är ju känd för att "fix" och jag tänker banne mej inte ge mej! 

Kanske borde ta en dusch o bege mej mot Resö... Nu har ja ju tom inhandlat shampoo och balsam (för tjejer) DUKTIG!!!! =)

//Antz 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0