Allt på samma gång

Alltså, shit va jobbigt det va att solla bland allt som hänt o e påväg att hända nu när man inte skrivit på länge, min dator havererade på midsommar så sen dess, inget bloggande men det bertyder ju verkligen inte att inget har hänt,, hell NO!!

=) haha..
grabbarna kom från piteå på tors kväll o då var det nattatur till mc donalds efter att grabbarna dissat min tomma kyl nåt så groteskt! ler.. de trodde typ att ja o linnea inte äter nåt om dagarna men se det gör vi, vi storhandlar bara inte..

Tradionellt midsommarfirande byttes ut mot ett vannsinnigt kul grönanbesök där vi åkte allt, garvade konstanst, drack renat m juice i en tetra pkt, trillade i hög inne i lustiga husets snurrhjul, byggde människopyramider bland folket och det hela slutade med giftermål till o med! haha...

ja gud ja, skiiitkul!!
=)

jag o linnea bygger stadigt på vår "att göra" lista samtidigt som vi betar av det som redan står, vi har haft picnic på långholmen, "snodde" en stege o klättrade upp på mitt tak mitt i natten o drack kaffe! (skitmysigt o kul, kände oss som rännstensungar)
listan har blivit mer eller mindre galen, det ena upptåget kommer bli värre än det andra! men det e det som e kul! =)
det enda vi säkert vet är att vi är glada att vi hittat varann!! snacko om 2009´s FYND!!

Just nu e ja rätt stressad, sitter på gamla jobbet o snyltar internet, vi ska på kryssning nu i helgen, fråga inte vart för det vet ja inte.. ja o linnea tackade bara ja.. som alltid!!

Men det kommer komma info om andra hyss och mitt nya jobb som ja älskar!!

det som händer på kryssning, stannar på kryssning!!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0