Vuxenpoäng

När jag flyttade hit ingick det en dammsugare, eller det skulle i alla fall föreställa en sådan.. sen att den snarare spottar ut än suger in hör inte hit!

Jag kände verkligen ett behov av en ny men mitt kontokort var inte lika mottaglig för denna idén så ja la den på is så att säga.

Sen när jag var hos Viktor i mån (som nyss flyttat in i sin lya både har köpt gardiner OCH dammsugare)
fan... fick lite panik o vill inte va sämre så igår tack vare skatteåterbäringen tog jag med mej Linnea till Claes Olsson och inhandlade en dammsugare (mer än 500 kr billigare än ja trott) 800kr. Ska tydligen inte alls vara sämre än den dyra varianten, MEN den låter varnade dom x antal ggr. SKIT samma ge mej den billiga!

Den e grön, assnygg (i dammsugarmått mätt) och när jag körde den igår funkade den kanon, ja e helnöjd!!

Plus att vi charmade ner de två manliga säljarna på claes olsson så det sved om det, dom blev askära i oss!  vi var nog deras ljus den här dagen. verkade det som!! =) (självförtroendet på topp) 

hej å hå

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0