Avdankad alkis och rapande japan

Visst later det harligt? just nu sitter jag mittemellan bada!! =) Japanen har hostelet vi bor pa och ar allt annat an normal! Springer in pa rummet titt som tatt och andrar om sangarna mm. jag tror han vill val men han ar ratt skum...

Alkisen sov pa soffan inatt men verkar ha en sang pa rummet, vill inte skriva hans namn eftersom han just nu sitter intill och typ flasar och rapar mej i orat! haha,,,,

Jaja, mkt ska man va med om...

Igar var det var och idag har det varit hostvader, blasigt och ganska kallt.. Vi va pa madame Tussauds idag, det va kul. mindre kul var deras "skrackdel" i huset, lite mild version av spokhuset pa gronan.. "Vanliga" manniskor skramdes vantandes runt hornen i spokdelen. Grejen ar den att sofort jag kommer in i nat sant blir ja pa helspann och radd for minsta lilla sa jag skrek, blundade och sprang omvartannat! =) Roade sakert manga av de anstallda, fast de ar val vana...

Lugn dag, fikat och spelat kort pa Starbucks och strosat i central park. Ska packa och duscha nu for nar kl ringer 02.30 ska vi snabbt som tusan ut pa gatan och ragga taxi till flygplatsen. Gar allt vagen e vi i Costa Rica imorgon formiddag!

Puss och hej (ja tror den sista rapen ja nyss fick i orat betyder att han halsar, ni vet vem... haha)

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0