Ajaj mitt bröstben

Tror ja ialla fall att det heter... Benet som sitter mittimellan brösten??

Skit samma vad det heter, ont gör det i alla fall!

Imorse tog ja mej till kungsängen, i vanlig "Annie-ordning" vart det stressigt imorse men en sak kände jag tydligt, jag kommer inte palla hinderbanan utan kaffe, lite helgsliten, trött ja det fanns lixom inte!! Men ja styrde upp en laddad termos me kaffe och hade med mej på tuben!

Perfa!!
Första hindret var att komma in till själva banan, Viktor hade bara nyckel till ett av hänglåsen så vi fick klättra över stängslet o taggtråden som ringlade på toppen, så nu är det bara för er som behöver nån som kan klättra över olovliga stängsel att höra av sej så grejar ja detta!!

kanske vore en karriär att satsa på....?? Tål att tänkas på... Nåja tillbaks till klättrarskälet,

Hinderbanan var bättre än väntat, verkligen svinkul men jobbig! Fast nåt annat hade ja inte väntat mej, det e ju ändå en bana försvaret tränar på så.. Mixtiden en av "deras" har på sej är 11 min. Det ville ju ja såklart klara och iväg bar det och jag tog mej  runt, vissa bitar var jävliga vissa mest roliga! Viktor va ett bra pepp att ha intill, medans ja va helt slut verkade han knappt sliten, sen har han ju reglementsbästa tiden på banan oxå men ändå.. 

Bröstbenet tog stryk på hindret där man ska dra sej fram på ett rep mellan 2 plattformar, kan det va 30 m (???) 
Bästa tekniken va att ligga på mage, hitta balansen o dra sej framåt därav GROV SMÄRTA nu.. ler..

Men annars är ja hel och glad!! Tiden kanske ni lurar på... Hamnade på 10,5 min så det kan nog bli militär av mej oxå ska ni se! =) 
måste dock träna lite armar då jag fick lite dispans på ett "armhinder" .... =)

Men det e ju små detaljer...

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0