Med det goda framför

Precis just nu i dessa dagar är det lite som dagarna innan jul.. Man känner att man har den inom räckhåll, den mysiga julkänslan och allt mysigt som kommer med julen, tid för familj, skön musik, MKT PYAMAS mm.. men det är inte riktigt dags ännu! Som idag när jag var ute och gick, det luktade vårmorgon i luften. Härligt grönskande och alla träd står i blom men ändå så vet man alla saker man ska göra men som ligger framför mej..

Ljuvlig känsla...

Imorn kommer mamman!! =) Längtar såååå efter henne nu... Till helgen åker jag ner till dom på besök, ska träffa Pippi i Gbg och åka med henne därifrån så vi ska rida o festa på fredagen!! =)

Lördagen är det 50 års kalas till Ingela och Britt. Kanonkul!! Detta besöket innefattar en hel del underbara möten helt enkelt och jag LÄNGTAR...

Samtidigt så längtar jag tills efter helgen när jag kommer hem igen eftersom jag och Linnea har 1000 saker inplanerade som kommer bli GALET skoj!! Ja jag skulle kunna hålla på o berätta om roliga planer fram till JUL känns det nu!

Härliga tider...

Men nu ska ja inte drömma framåt utan försöka njuta dag för dag..
(Lätt att lära, UUUURsvårt att följa...)
Nu väntar Valdez på mej och sedan ska vi möta Joel och traska med honom och bjuda honom på fika här hemma!
(Vuxenpoäng för det, ja)

So long suckers!!

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0