Det vi inte kan få....

Varför dras vi alltid till saker vi inte förstår eller kan förklara? Eller är jag ensam om att älska att älta menlösa frågor i huvudet? Vart tar rymden slut? Varför är solen gul? Har din blå färg samma färg som min blå? HUR BÖRJADE ALLT?? perfekt isbrytare om man fastnar i ett kallpratande samtal om just... INGENTING!!!


Varför drömmer man om saker eller personer man helst vill ha bort från näthinnan?

Jag är inte den som blir kär som ja sagt 10.000 ggr innan och jag är verkligen inte den som blir sårad! nejnej aldrig.. eller... ja försöker ju vara osårbar, för att vara på den säkra sidan..


Men hur gör man när muren raseras litegrann? Inte att den faller ihop totalt men Varför säger man att man är som en struts som stoppar huvudet i sanden när man flyr problemen?

strutsen gör tydligen inte ens så har jag hört..   Det har bara blivit ett ordspråk, vem kom på det lixom? Assmart...

Jag ville inte vara djup eller så, funderade mest på vad som händer i kroppen 24 h/dygn... hmmm...

ja det finns alltid saker att tänka på...

//Antz

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är precis likadan, ältar allt tills jag blir knäpp eller tjötar hål i huvudet på andra människor omkring mig :/ Gillar din blogg! Ha nu så kul när du åker utomlands. Kommer sakna ditt bloggande. Kram Helena Krantz

2009-11-06 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0