Som en smäck

Ledig idag.
En dag mitt i, en dag som jag inte ville boka upp utan bara känna efter.

Vaknade glad.
Det brukar jag men ändå..

Sprang min runda, blev galet svettig och tog handduk o shampo ner till sjön och simmade i regnet
HÄRLIGT

Åkte till Farsta och fixade present till brorsan.
Skulle slå slag i saken och beställa mitt drömsmycke.

Men vet ni?
Det fanns redan inne och expediten bara:
"-Ska du ha det?"

En halv sekund tänkte jag
"nu? redan? idag verkligen?

"-JA!!!"

Nu har jag det på mej, jag fick det inslaget och med jättefint glittrigt snöre!
Ska det va så ska det!

Nu har jag det runt min hals och hell yeah,
det sitter som att det vore gjort för mig! ;)

Love it!!

Nu ska jag snart äta sushi med min underbara sara.
Nu får jag säga en hemlis, Sara har en bulle i ugnen!
YES
Jag har varit tyst länge men nu syns det ju så då får man skvallra!
Hon fått ett gravidsmycke av mej med små fötter på. Jättesött!

Vi ska ses snart så over and out suckers!

Puss
//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0