Blank

"My mind goes blank..."

En bra och träffsäker replik i "you got mail", min favvofilm för några år sedan. Skulle nog fortfarande vara det om jag inte lyckats slavra bort den eller lånat ut den till någon med samma senila nivå som jag själv, det är ingen komplimang, tro mej...

Meg Ryans karaktär i filmen är så vansinnigt irriterad på en man och blir så frustrerad när hon ser honom att allt hon vill säga bara försvinner och hennes hjärna blir tom..

Nu är det inte så att jag har någon jag inte klarar av att skälla på men överlag så känns min hjärna lite tom, jag har skrivkramp, det händer mej typ ALDRIG.

Alltid finns det något jag vill skriva om eller känner behov att beerätta men de senaste inläggen har bara varit.. tja.. innehållslöst dravel..

Ibland gillar jag just sånt.. Sitta och jiddra om struntsaker jag aldrig behöver känna för eller stå till svars för etc etc men nu börjar jag bli otålig.. Jag vill gå ut och gå eller springa på morgonen och bara känna

"Detta måste jag hem och skriva om för att bara tänka på det gör mej galen!!!"

Jag hoppas det lossnar snart..

kram på er alla...

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0