Det gör ingenting

Jag har mina perioder

perioder med olika ord och uttryck, det är något jag pysslat med sen jag var liten.


Som de flesta andra kan jag tänka mig.

Allt från "typ", "lixom", "aaahh precis" till "aa just de", "ja lägger nert" och  "å du jägarns"


Härliga men lite störiga minnen till det kanske..

Just nu har jag fastnat på "Det gör ingenting"
Efter alla ord och efter allas meningar till mig så klipper jag med "Det gör ju ingenting"


Helt menlöst men ganska kul, tills nu.
Nu har det blivit en grej, för jag kan inte sluta..


Men det gör ju ingenting! Eller...?


Ofta så känner jag ju så, "det gör ingenting"
allt löser sig och varför ska man  bekymra sej?


Men vad händer när det helt plötsligt börja "göra någonting"?



Jag är inte van, kan inte riktigt ta till mig det, får lite panik, gör något dumt, något jag egentligen inte vill, för att jag får panik, kanske blir jag rädd..

När saker skiter sig är det inga problem, det vet jag hur jag ska hantera.
Är det dåligt redan innan kan det bara bli bättre, jag bestämmer och vet att hur jag än beter mig förlorar jag inte mer.


När det hela vänds och är bra, då kan det lätt försvinna.
Det är det jag väntar på och då kan det bara bli sämre,

Tro det eller ej men det gör faktiskt nånting..
För mig gör det mycket..

Jag börjar jobba den 18:e. GUD vad jag längtar nu!!!
Sjukt...
Men SNART, snart...


Härligt-underbart...


//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0