Sleepless in Sthlm

00.48
Vaken
Det är egentligen inget konstigt med det, inte alls faktiskt och abssolut inte när det gäller mig.
Det är bara det att jag har inte valt det själv. Inte inatt och inte igår natt heller.

Jag har hamnat i ett jag-kan-inte-sova hjul
Hatar det där hjulet för när det väl börjar snurra så smått blir det till en grej 
och den "grejen" fuckar upp mitt liv som i sin tur fuckar upp mig.

Det är inte det att jag inte vet hur det känns eller hur jag ska fördriva tiden.
Nu har jag i för sej ett projekt att jobba med, något som jag bara kan göra när jag är helt ensam så det är ju perfekt tid att göra nu, när "endast tomten är vaken"..
Det var värre förr, hela alltet var värre förr men sömnlösheten tog priset.
En natt trodde jag att jag skulle bli galen, eller att jag redan blivit det.
Det kröp i hela mig, jag var helt slut men jag kunde inte sova.
Bankade huvudet så hårt mot väggen tills mamma kom och höll i mig så hårt hon bara kunde.
Då började jag grina istället.
Säker på att jag nu blivit galen på riktigt!

Önskade inget hellre än att få sova.
Det är konstigt det där, hur otacksamma vi är.
Eller , jag är det ialla fall.

När jag hade brutit armen önskade jag varje kväll innan jag somnade, varje natt när jag vaknade och varje morgon när armen väckte mig att det skulle gå över. Vad som helst bara det slutade.

Nu är armen bra men tror ni jag är nöjd?! 
Ååå nejnej..
Nu gnäller jag om detta istället!
=)

Nej det är nog ingen fara.
En fas bara, livet e ju fullt av dom så det är bara att bita ihop o se det positiva.
Mer tid att skriva och njuta av årstidens ljusa nätter! :)


Natti på er som inte väljer att vaka och beskåda
//Antz


Försök bortse från snön,tänk SOMMAR.
 Jag föll för bilden i sej bara.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0