Barnfasoner, eller

Jag somnade tillslut! ;) Jag gick och la mig och försökte på allvar vid halv 3.
Gick inte asbra... Låg och vred mig en del..
Seeeegt!!!


Men någonstans mellan raseriutbrott och utmattning fick John Blund chansen att komma till och jag vaknade hemskt av ett ryck!

Ryck och ryck föresten...

Jag vaknade av att jag låg på golvet, jag hade trillat ur sängen!
hahaha,,,,,


Seriöst, hur HUUUR lyckades jag med det? Antingen har Linnéa "drivit" mej ur sängen eller så har jag sovit oroligt och "slängt" mej ur sängen.


Det är ju egentligen skit sak samma men ganska kul ändå!! hahaha..


Mindre kul är att i detta nu vara vaken och pigg men ändå nästan nicka till i skärmen.

Jag är trött men ändå för piggför att sova mer.

Men jag är ledig idag så det spelar ingen roll om jag är trött.
Jag ska snart ut och springa, härligt!

Idag ska jag träffa Sara och Knodden på stan. Vi ska luncha och snacka skit..

Det ska faktiskt bli jättemysigt.


Undrar ni hur mina första dagar på jobbet gick!?

Först av allt, det kändes underbart! Jag älskar mitt jobb och det är verkligen bara jättekul!
Första kvällen stannade jag kvar och sov hos Danne. Jg sov på golvet på Dannes gamla madrass. Somnade sent och vaknade tidigt men det var skönt att slippa vara rädd att försova sig och skönt att slippa åka tåg!


Det känns så skönt att jobba igen, känna sej vettig och få utlopp för massa energi.
Vara med Danne är ingen belastning. Det är ju nåt av det bästa jag vet!!

Känns dock lite att jag varit borta i 3 månader. Jag började med att köra intro med en ny tjej så efter tre dagars TJAT. Ni vet, man ska visa och berätta ALLT, gång på gång för att de ska veta och lära sig maximalt och hon var kanon! Verkar vara en kanontjej men jag är ändå satans trött på min egen röst nu!!

Det trodde ni inte va möjligt va?! hahaha


Sen hoppas jag att känslan att "allt jag gör blir fel" bara är en fas. En biverkning efter min frånvaro. Jag hatar att känna mig kass eller att jag inte har koll på läget när jag jobbar, men jag hoppas att det snart går över.


Tålamod, tålamod...
Ja ni som känner mig kan ju sluta skratta! ;p
Om jag upprepar orden i huvudet tillräckligt länge så kanske de blir sanna...
"mer tålamod,  mer tålamod ge mej...."

Ha en trevlig måndag och vecka gott folk!!

Kyyyss
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0