Glad och grundlurad

Helgen blev bra!

I fredags åkte jag och Puff till Bålsta och jag fick 3 gulor glass till födelsedagsfrukost! ;)
Solen skiner ALLTID i Bålsta så även denna morgon!

När vi var nöjda med Bålsta för denna gången åkte vi hem och då kom Therese och Mosters!!
HÄRLIGT!!
Så vi busade och myste hemma tills det var dags att åka in till stan och äta middag. Istället för att gå ut och ta bussen till t-banan skulle jag och Viktor ta pendeln till södra för han hittade bara därifrån och att ta t-banan till medis o sedan gå till södra var INGET alternativ men men.. det kvittade ju så vi tåg pendeln till södra och när vi passerat spärrarna såg ja konke!!

Precis när jag ska springa dit säger Viktor: "Men e inte det Konke??"
jag springer fram och kramar honom och han börjar sjunga "ja må du leva" och kramades lite.
tänkte han skulle hem från skolan eller jobbet

sen kramar någon mej bakifrån och jag vänder mej om och där står  PUFF!!
Hon skulle ju ut me jocke och dom så ja fattar inte ett jota. Så jag vänder mej om för att titta efter Jocke och då kommer Hedda gående!! ;)

Ni har väl fattat poängen, JA jag blev lurad!!
Vi skulle ut och äta allihop!
Så himla mysigt!! så vi går ut och då kommer Henke och Becca oxå! ;)
Shit va kul! Inte ett jota har jag fattat innan..

Puff och Viktor drog igång detta när jag hamnade på sös för andra gången.
Så himla gulliga och vad kul det var!
¨Så vi gick till "a la crepe" och åt jättegott och myste!

Söta vänner...

Lördag

Jag och Therese och mosters gick på promenad i stan och fikade på Wienerkondiset på Östermalm, köpte bikini på stadium.. inte astaggad för beach 2010 men det kommer.. eller? ;)

Sedan åkte Therese och mosters till Jossan och skulle va där inatt.
Hedda, Henke, Konke, Becca och jag hade lite myskväll här hemma och åt tills vi var mätta och 3 h till!

Nu känner jag att Gbg varvet är nära så om jag ens ska palla att ta mej runt blir det nu, hårt sockerförbud, exclusive glass då givetvis och mer träning.

Så NU ska jag ut i solen och springa!
fortfarande mätt dock..

Ikväll blir det underhållning med Magnus Betnér
=)

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0