Höstens köp

Hösten är verkligen här. Skinnjackan och scarfen på, ändå huttrar man..
Då är vi på väg mot kallare tider.

Jag har köpt riktigt härliga vinterkängor, på tiden!!!!
Det är sånt jag är grym att slarva med, sjukt egentligen med tanke på hur mkt tid jag spenderar utomhus..

Jag tänker nog aldrig att jag ska strunta i det med flit men jag skjuter upp det hela tiden.
För mina fötter som fryser är det väl strunt samma varför jag inte köper varma skor, utan det faktum att jag inte haft några och att det då blir jädrans kallt!

NU har jag dock varit på ecco och köpt ett par både fina och varma skor, stövlar snarare..
1600:- 
OJ vad dyrt det blev
oj vad dyrt det kändes när man skrev beloppet med siffror framför sig sådär...
fy alltså..

MEN nu ska jag väl nte behöva frysa om mina tossingar i vinter ialla fall. :)


Ikväll ska jag klättra med Jenka, det ska bli kuuuul!!

Puss puss
//Antz   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0