Roomless

"Ja ska bara gå upp och byta om!"
Nej fan, hahaha jag har ju inte kvar mitt rum. Idag lämnade jag mitt rum på skolan, det kändes väldigt lite just då. Kanske för att jag både flyttade ut grejerna och städade under galen stress?

Förmodligen därför.
Nu efter middagen visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen.. Gick till klassrummet, där är ju ingen nu eftersom de är på sina rum. Jag kommer ju sova kvar på skolan när det blir för jobbigt att pendla eller som idag, när vi är totalt insnöade på skolan!!!

Skönt att slippa vara en del av SL-kaoset en dag som denna.

Nu ska jag gå och byta om för att gymma. Tror att träningskläderna ligger hos Pao och Jullan. Skorna ligger nog hos Jessica...

Tur att vardagsmotion inte är farligt! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0